Subject: I kvartali aruannete esitamine - infoks
From: "Hulgiaruanne" <[email-masked]>
To: "Hulgiaruanne" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 15:46:01 +0300

Head hulgimüüjad!

Anname teada, et oleme 10.-15. aprillini kontorist eemal, seega palume, et
saadaksite kõik aruandlust puudutavad küsimused, mis teil sel perioodil
tekivad e-postile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . Vastame pärast 15. aprilli esimesel
võimalusel.

Aktsepteerime, kui meie eemalolekust tingituna (st küsimused vastuse
ootel) laekuvad aruanded tavapärasest hiljem (tähtaeg 15.04.2025).

Täname kõiki, kes on aruande juba esitanud!

Parimate soovidega

Janne Sepp ja Marju Sammul

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.